Filmfestival en Cinekid... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anieteinsuriname - WaarBenJij.nu Filmfestival en Cinekid... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anieteinsuriname - WaarBenJij.nu

Filmfestival en Cinekid...

Door: Aniete

Blijf op de hoogte en volg

07 April 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo,

Nog even snel een nieuw berichtje, ik zal nog wel een langer bericht tikken voor ik weg ga naar Nederland. Dat komt nu steeds dichterbij. Gelukkig heb ik bijna geen tijd om eraan te denken want ik zit midden in het filmfestival, dat zondag pas afloopt. De talkshows lopen ook door tot zondag. We zitten nog dik in het werk en de vermoeidheid begint ook toe te slaan. Volgende week nog even om uit te rusten.. Dan ook de laatste dagen jeugdjournaal, afscheid nemen koffer pakken, ga zo maar door. We zien het allemaal wel.

Tot het volgende bericht en bedankt voor de mailtjes en messages op de site!

Aniete.

  • 07 April 2006 - 12:34

    Pauline:

    Ik weet dat het nu wel heel dichtbij komt, maar wanneer kom je nou precies terug??? Succes nog deze week met het filmfestival!

    kus Pauline

  • 07 April 2006 - 20:31

    Wigle, Jelle, Anneke:

    DAg lieve Aniet,geniet lekker van je laatste weekje, wat gaat dat snel he? Nu op naar nederland en we hopen dat je daar gauw een leuke baan krijgt!! Snap jij nou dat ze je in Suriname nog niet een geweldige baan hebben aangeboden? Wij niet! grotejes en neem wat zon mee! liefs van je tante

  • 07 April 2006 - 20:33

    Anneke:

    grotejes zijn groetjes, klinkt wel een beetje surinaams toch?

  • 11 April 2006 - 01:47

    Lindsay:

    Hey Aniet,
    Einde is in zicht he? Wat minder leuk natuurlijk! Maar komt allemaal wel weer goed. Geniet nog flink, neem goed afscheid en tot gauw!
    Kus

  • 11 April 2006 - 15:24

    Janyte:

    Lieve Anietski,

    Sterkte met afscheid nemen, en geniet van je laatste dagen. Neem heel veel Suriname mee hier naar toe alsjeblieft!
    Dikke tut, Janyte

  • 12 April 2006 - 19:14

    Miek:

    Lieve niet,
    Succes met alle laatste dingen!!! Geniet er nog even van, vooral van het weer, hier wordt het er niet echt beter op! En ben blij dat je zometeen weer lekker dichtbij bent!!! Tot snel lieverd!!! Dikke kus, mij

  • 14 April 2006 - 10:45

    Suzanne:

    Hey Aniete! Ik ben je nieuwe mailadres kwijt (lekker dom!). Zou je dat nog een keer kunnen sturen? Volgens mij heb je een supertoffe tijd gehad in Suriname. Ik hoop dat je de komende tijd in Nederland ook weer gaat genieten! Als je een keer in het Noorden bent, laat het dan even weten, dan spreken we even af! Veel liefs!

  • 15 April 2006 - 16:58

    Mervyn:

    Tot gauw dan hé! We zorgen er voor dat de v. Ittersumstraat spic en span is, haha

  • 19 April 2006 - 20:40

    Aniete:

    Ben thuis! Morgen komt er een bericht..

  • 26 April 2006 - 07:10

    Pauline:

    He Aniet,

    Welkom thuis!!!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 39058

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: