Back to Sranan! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van anieteinsuriname - WaarBenJij.nu Back to Sranan! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van anieteinsuriname - WaarBenJij.nu

Back to Sranan!

Door: Aniete

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2005 | Nederland, Zwolle

Op 11 oktober vlieg ik wederom naar Paramaribo voor een half jaar! Ook komend half jaar ga ik proberen zo af en toe een bericht te plaatsen met een leuke tori over Sranan! Tot ziens!

Aniete

  • 20 September 2005 - 11:30

    Anne:

    Hee Aniete, echt super dat je weer naar Suriname gaat! En je hebt ook al weer een nieuw tijdelijk huisgenootje gevonden, dat is ook wel lekker weggaan he.
    Alvast heel veel plezier!

  • 21 September 2005 - 11:38

    Marjolein:

    Heel veel plezier en neem een leuke pimp voor me mee :D

  • 21 September 2005 - 11:45

    Pauline:

    Nou Aniet! Ik weet zeker dat je het ook komend half jaar reuze naar je zin gaan hebben! Genieten dus!! En we lezen je belevenissen wel weer!

  • 21 September 2005 - 12:09

    Rax:

    hoy hoy. heb je site nu pas gevonden.leuk man

  • 28 September 2005 - 19:14

    Margriet Vanuit Parijs!:

    Heeej Aniete,
    bedankt voor al je leuke berichtjes op mijn site en ik zal zeker de jouwe bezoeken als je in Paramaribo zit! Ik heb ook nog een adres van jou, dus ik kan je een kaartje sturen daar, maar klopt t dat ze daar niet aan postcodes doen of ben jij t vergeten ;)
    Groetjes en succes met alle voorbereidingen dikke knuf

  • 02 Oktober 2005 - 14:46

    Tineke Wisman:

    Hoi Aniete,
    Fijn voor je dat het nu allemaal rond is. Waarschijnlijk pak je zo de draad daar weer op (maar het is er nu wel errug.. warm) Alvast een goede reis gewenst en een fijne tijd. Die de Fam.Ilahibaks van ons de groeten als je ze treft.
    Bye bye.

  • 03 Oktober 2005 - 14:49

    Lindsay:

    Hey Aniete,
    Ben zo blij voor je dat je weer naar Suriname gaat! Maak er het beste van en geniet ze zou ik zeggen! Zie je gauw ja! En ik ga je missen!
    Kusssss :)

  • 04 Oktober 2005 - 11:22

    Think:

    Heeee Aniet!

    Nog maar een weekje en dan ga je alweer! Spannend hoor! Wordt vast weer super...heel veel plezier!

    xx

  • 04 Oktober 2005 - 17:44

    Marije:

    Schiet eens op met die eerste berichtjes!!! We willen alles weten over je voorbereiding...

  • 04 Oktober 2005 - 20:00

    Mervyn:

    Hey Aniete, ik wens je vast een goede reis terug naar Suriname! Heel veel plezier alvast!

  • 08 Oktober 2005 - 16:26

    Lisette:

    Hey Aniete,
    Heel veel plezier in Suriname. Geniet ervan en maak je geen zorgen. Ik zal goed op je kamer in Zwolle passen.

  • 09 Oktober 2005 - 16:37

    Janyte:

    Hee Anietski,
    je staat hier nu nog naast me te kletsen maar overmorgen ga je alweer naar Suriname! Superlekker en ik ben jaloers hoor. Genier ervan en je gaat vast weer hele leuke dingen doen. Dikke tut!

  • 11 Oktober 2005 - 09:17

    Hanneke De Ruijter (van Michiel):

    EEN HELE GOEDE TIJD GEWENST! ik zal regelmatig op je site kijken.
    ps. werk nog steeds bij vde. misschien wel mn laatste week.

  • 11 Oktober 2005 - 11:33

    Rrrooti:

    Lieve meid in the air!!

    Het avontuur gaat verder...terwijl ik in gedachten met je 'meevlieg' voel ik even weer hoe het is om weg te gaan. Je hebt er zin in, maar toch ook wel weer spannend. Ik denk dat je je er zo weer op je plek voelt en hoop dat je kunt genieten van je bestaande contacten en wellicht nieuwe. Laat van je horen als je er bent he!

    Kus Ruth

  • 11 Oktober 2005 - 13:25

    Wemke:

    Lieve Aniet ergens hoog in de lucht,

    Ik mis je nu al wel een beetje. Opeens realiseer je je dan: jeetje ik zie je een halfjaar niet en wie weet nog wel langer, want ze zullen je daar vast willen houden. Geniet ervan en ik wacht met smart op het bericht dat je weer aan de grond bent.

    Hele dikke kus!

  • 12 Oktober 2005 - 12:06

    Marije:

    Aniet, lieve meid, je zit nu alweer in Suriname... Hoe was je vlucht en hoe is het om iedereen weer te zien??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 39094

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: