Back in Switi Sranan!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anieteinsuriname - WaarBenJij.nu Back in Switi Sranan!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anieteinsuriname - WaarBenJij.nu

Back in Switi Sranan!!

Door: Aniete

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2005 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje van mij, ik ben erg goed aangekomen en het is heerlijk om te terug te zijn! Eerlijk is eerlijk, het is wel even wennen aan de enorme warmte en broeierigheid vooral met slapen. En natuurlijk even wennen aan de nieuwe omgeving en de veranderingen, maar ik verwacht mijn draai wel weer te vinden. Het huis is prima en de huisgenoten zijn erg leuk!

Het weerzien met iedereen is erg goed! Ik heb nog niet iedereen weer gezien, maar tot nu toe vinden ze dat ik niet ben veranderd en het lijkt alsof ik niet ben weggeweest..
Zo voelt het ook wel een klein beetje, de omgeving is al zo bekend. De muggen vallen tot nu toe mee (even afkloppen) maar ik ben wel alweer vele dikke kikkers en hagedisjes tegengekomen. Er is weinig veranderd voor mijn gevoel. Jelke van Tom en Els fietst wel zonder zijwieltjes inmiddels en Noa de jongste babbelt er nu ook ineens vrolijk op los.. Heel leuk allemaal!
Waarschijnlijk zal ik wel vlug weer aan de slag gaan en daar heb ik ook zin in want zo wen je weer het snelste.. Nog even rustig aan maar!

Ik ben dus nog flink aan het acclimatiseren en zal dus binnenkort een langer bericht sturen!

Liefs Aniete

  • 12 Oktober 2005 - 15:04

    Pauline:

    He Aniet! Klinkt alweer super!!! goed dat alles meteen weer zo vertrouwd voelt! Wanneer begin je met werken?

    KUS Pauline

  • 12 Oktober 2005 - 17:59

    Suzanne:

    Hey meid. Heel fijn dat je goed bent aangekomen. Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen de komende tijd. Maar dat komt wel goed :) Liefs!

  • 12 Oktober 2005 - 18:09

    Wigle, Jelle Anneke:

    Aniete helemaal gemist dat het alweer tijd voor je vertrek was!! De tijd vliegt en waarschijnlijk zijn we weer teveel met ons zelf bezig, we wensen je een hele goede tijd toe, lekker werken en genieten van Suriname, liefs Anneke

  • 12 Oktober 2005 - 19:16

    Yta En Wemke:

    Lieve Aniet,
    Fijn te horen dat je weer goed bent aangekomen! Goed dat je nieuwe huisje en huisgenoten bevallen! Geniet ervan en we horen snel weer van je!
    Hele dikke kus Yta en Wemke

  • 12 Oktober 2005 - 20:42

    Tante Van Der Laan:

    Lieve Aniete,

    Wij zijn blij dat je goed bent aangekomen!Ik vond het erg leuk dat je voor je vertrek nog langs bent geweest met Jan Paul. Heel erg veel succes en plezier toegewenst de komende tijd. Ik zal je regelmatig een mailtje sturen en veel aan je denken. Zet em op meid!

    Groetjes van Tante van der Laan

  • 13 Oktober 2005 - 07:40

    Ingeborg:

    He aniete, zo weer helemaal thuis in Suriname echt super leuk hoor! Natuurlijk zal ik al je verhalen weer blijven volgen!

    xxxxx

  • 13 Oktober 2005 - 09:58

    Poppetje:

    Ha die Nietje!

    Jeetje wat vliegt de tijd!!! Zit jij alweer in Suriname!! Weet je nu ook een adres? Ander moet je me die maar ff mailen, dan kan ik een kaartje jouw kant opgooien, haha!
    En flink aan het acclimatiseren? Maar voelt vast lekker vertrouwd allemaal?!
    Nou; ik ga je weer in de gaten houden, hoor!

    Kuz van Hanneke.

  • 13 Oktober 2005 - 17:13

    Eveline:

    Hoi Aniete! Sorry sorry sorry, helemaal vergeten om je afgelopen dinsdag een sms'je te sturen... en ik was het nog zo van plan. Fijn dat je weer (bijna) helemaal gewend bent aan je Surinaamse leventje! Geniet er maar weer van deze maanden!
    Kus, Eveline

  • 13 Oktober 2005 - 19:06

    Lize:D:

    Heej Aniete!!
    Je zit alweer in Suriname (ook al een beetje standaard!!:P) maarja..ik ga je wel een brief sturen :D dat vind ik vet leuk!! maarja doeidoei
    Lize

  • 14 Oktober 2005 - 09:16

    Aly:

    Hoi Aniete, ik wilde je even groeten en toen zat je al in het vliegtuig. Fijn dat het weer goed en vertrouwt lijkt daar. Nou geniet er lekker van en we blijven je volgen. Lize wil nu weten waar de postzegels liggen,ja wie verstuurt er nog brieven vandaag de dag !!!Verwacht ik helemaal niet van deze moderne meid.Aniete tot de volgende keer. Liefs, Aly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 39101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: